Draagvlak creëren is één, maar draagvlak houden, dat is nog een heel ander verhaal. Eén van de onderwerpen die ik behandel in mijn tweewekelijkse mails. En misschien is draagvlak behouden nog wel moeilijker dan het creëren. In ieder geval als je eenmaal draagvlak hebt, kun je er niet van uit gaan dat mensen uit zichzelf enthousiast blijven voor het idee. Maar als je bepaalde cruciale vergissingen niet maakt, stijgt de kans wel exponentieel.

 

Dit rapport, dat je zowel kunt lezen als kunt luisteren, vertelt je precies welke vergissingen je niet moet maken en hoe je dus het draagvlak hoog kunt houden. Dus als jij verantwoordelijk bent voor de uitrol van een project waarbij je de medewerking van anderen nodig hebt, dan is dit rapport voor jou!

 

Een duidelijk en leerzaam stuk. Ik weet nu waar ik nog kan verbeteren en heb een goed gevoel over de vooruitgang die we al gemaakt hebben.” – Cornee Bosmans, KAM-coördinator Plieger B.V.

 

Vul je gegevens in en ontvang de mails en daarbij zowel de PDF als het audiobestand.

[chimpy_form forms=”18″]

 

Wil je weten wat elektrisch rijden je kan opleveren? We hebben de Routekaart nulemmissie voor je!